خواص و فواید انواع سبزیجات و گیاهان

وبسایت سبزی لاین مرجع کامل از خواص و خاصیت های انواع سبزی جات تازه و خشک خواص انواع سبزیجات,خواص سبزیجات,خواص سبزیجات,سبزیجات چه خواصی دارد,خاصیت سبزیجات مختلف,فواید انواع سبزیجات,خواص درمانی سبزیجات,خواص پزشکی انواع سبزیجات
  • خواص و فواید انواع سبزیجات و گیاهان

    وبسایت سبزی لاین مرجع کامل از خواص و خاصیت های انواع سبزی جات تازه و خشک خواص انواع سبزیجات,خواص سبزیجات,خواص سبزیجات,سبزیجات چه خواصی دارد,خاصیت سبزیجات مختلف,فواید انواع سبزیجات,خواص درمانی سبزیجات,خواص پزشکی انواع سبزیجات

مشخصات بلاگ

سبزی لاین قصد دارد تا به همه در کمک به انتخاب سبزی برای مصرف سبزی قورمه و سبری خوردن و... و با آشنایی همه با انواع خواص و مزایای انواع سبزیجات ام از سبزی تره جعفری گشنیز شنبلیله مرزه و.. بیشتر آشنا کند تا امیدی باشید این وبسایت به مرجع کامل از خواص و خاصیت های انواع سبزی جات تازه و خشک شود.

کلمات کلیدی

یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد استفاده از نوار های موبر است. این نوارها در اندازه های استاندارد برای نواحی مختلف بدن طراحی شده‌اند. نوار موبر به شکل پد و موم دار تولید می‌شود. سهولت استفاده از این نوارها باعث شده که این محصولات نسبت به سایر محصولات مورد استفاده برای اپیلاسیون طرفداران بیشتری پیدا کنند.

پدهای نوار موبر آغشته به موم هستند و شما می توانید آن ها را روی ناحیه مورد نظر گذاشته و در خلاف جهت رویش موها به سرعت بکشید تا موها از ریشه کنده شوند. در این روش احتمال کثیف شدن بسیار کمتر از روش استفاده از موم است.

با کمک نوار موبر خیلی سریع، راحت و تنها در چند مرحله ساده بدون نیاز به مراحل آماده سازی مانند گرم کردن موم و مالیدن آن به محل مورد نظر از آن استفاده کرد. استفاده از این روش مو زدایی یا اپیلاسیون نسبت به روش های دیگر مانند استفاده از دستگاه های وکس قابلمه ای یا خشابی، استفاده از اسپری های موبر و یا کرم های موبر بسیار سریعتر و ساده تر است.

همچنین خیلی از سالن های آرایشی معروف و بزرگ برای اپیلاتور از این موک های رولی استفاده می‌کنند که علاوه بر کیفیت مو زدایی آن سرعت کار خود را بالا می‌برند. برخی از نوار های موبر حاوی عصاره های گیاهی هستند که محافظت کننده و تقویت کننده پوست است.

نوار موبر نیر مدل Aloevera بسته ۲۴ عددی

نوار موبر نیر مدل Aloevera بسته ۲۴ عددی

این محصول با فرمولاسیون جدید برای پوستهای خشک مناسب می باشد. با استفاده از آن می توانید برای هفته ها پوستی نرم داشته باشید. یک روش کاملا بی خطر بوده و به راحتی و در هر شرایطی می توانید از این محصول استفاده نمایید. ماده موثره موجود در این فرمول باعث ضعیف شدن ریشه موها می شود.

نوار موبر ویت مدل ۲۰۱۶ مجموعه ۲ عددی

نوار موبر ویت مدل ۲۰۱۶ مجموعه ۲ عددی

نوار‌ موبر ویت (Veet)، اصلاح را به‌ راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه توسط خود فرد انجام می‌دهد و به‌ سرعت و با درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها، موهای ریز و کرکی صورت را برمی‌دارد. نوار موبر ۲۰ عددی صورت حاوی روغن بادام است که باعث تقویت و تغذیه‌ی پوست می‌شود و ویتامین E موجود در آن به تسکین و آرام‌ کردن پوست مخصوصا بعد از اصلاح و قرمز شدن احتمالی آن کمک زیادی می‌کند.

نوار موبر سونیتاموم مدل Strawberry بسته ۲۴ عددی

نوار موبر سونیتاموم مدل Strawberry بسته ۲۴ عددی

این محصول با فرمولاسیون جدید و چسبندگی بالا برای پوستهای خیلی چرب استفاده می شود. دارای خاصیت ضد التهابی است و طول عمر سلولهای پوستی را افزایش می دهد. این محصول با بهره گیری از مواد موثر گیاهان مختلف به داخل ریشه مو نفوذ کرده و پیاز مو را غیر فعال می نماید و موهای زائد به مرور ضعیف خواهند شد.

نوار موبر بدن بادی ناتور مدل Rose Hip بسته ۱۶ عددی

نوار موبر بدن بادی ناتور مدل Rose Hip بسته ۱۶ عددی

نوار موبر مخصوص بدن «Body natur» بادی ناتور مدل «Rose hip» مناسب برای پوست‌های حساس گزینه ای مناسب برای از بین بردن موهای بدن است. نوار موبر سرد بادی ناتور ضد تحریکات پوستی و باز سازی کننده پوست بوده همچنین موهای کوتاه و زبر را ریشه‌کنی می‌کند. مدل «rose hip» با عصاره رز هیپ در کمترین زمان، پوستی نرم و بدون مو ایجاد می‌کند. این نوار برای کل بدن مناسب است و حاوی ۱۶ نوار موبر و ۲ بسته دستمال جهت پاک کردن موم، آرامش و تسکین پوست است.

پک نوار موبر بدن دفنه

پک نوار موبر بدن دفنه

به خاطر رول بودن قابلیت برش در عرض های مختلف را برای مصرف کننده محیا می کند و همچنین چون رول داخل محفظه بسته قرار دارد به دور از هرگونه کثیفی و گرد غبار، کاملا بهداشتی است.

نوار موبر بدن شیفی مدل Avocado Oil بسته ۲۰ عددی

نوار موبر بدن شیفی مدل Avocado Oil بسته ۲۰ عددی

  • مناسب برای پوست چرب و حساس
  • حاوی عصاره روغن آووکادو
  • استفاده آسان
  • دردناک نبودن و موثر بودن
  • کاهش سرعت رشد موها در مقایسه با تراشیدن آنها
  • از بین بردن موهای زائد در کوتاه ترین زمان

نوار موبرصورت رونیز مدل Almond Oil بسته ۲۰ عددی

نوار موبرصورت رونیز مدل Almond Oil بسته ۲۰ عددی

نوار موبر رونیز با ترکیباتی چون ویتامین E و روغن گل همیشه بهار و بابونه و بادام پوست شمارا لطیف و مرطوب میکند. با سیستم قلاب کردن موهای شما تا دوبرابر قوی تر ازسایر روشها عمل مینماید و به آسانی به صورت شما چسبیده و سریعا کنده میشود. تنها در چند مرحله ساده و بدون نیاز به هیچگونه آماده سازی میتوان پوستی نرم و با لطافت و بدون مو داشته باشید.

از ویژگیهای این روش و استفاده از موبر رونیز این است که ۴ تا ۶ هفته نیاز به استفاده مجدد از موبر ندارید و همچنین نیازی نیست تا بلند شدن مجدد موها صبر کنید . پس از جدا شدن موهای زاید پوست خودرا با لوسیون بعد از اپیلاسیون که در بسته مخصوص این پکیج وجود دارد ماساژ دهید و با این کار کمک موثری به ترمیم پوست خود نموده و از عوارض نا خوشایندی چون شل شدن و افتادگی پوست در دراز مدت جلوگیری نمایید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۲
بیشتر بدونیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی